Кошик
576 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Все в БудинОк
+380 (93) 554-23-62

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Інтернет-магазин “Все в БудинОк” здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Термін повернення та обміну Повернення або обмін товарів можливе протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення покупцем. Умови повернення товару належної якості Ви можете повернути або обміняти товар, якщо дотримані такі умови: товар не був у використанні та не має слідів експлуатації (подряпин, сколів, потертостей, плям тощо); товар повністю укомплектований, збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики, пломби, заводське маркування; товар має товарний вигляд і споживчі властивості. Витрати на повернення У разі повернення або обміну товару належної якості, витрати на зворотну доставку оплачує покупець, якщо інше не погоджено з продавцем. Якщо повернення здійснюється через помилку або дефект товару з вини продавця, усі витрати бере на себе інтернет-магазин. Повернення коштів Повернення коштів здійснюється на той самий рахунок, з якого було здійснено оплату, після отримання та перевірки товару продавцем. Термін повернення коштів — до 7 робочих днів після узгодження повернення. Товари, що не підлягають поверненню Відповідно до Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, інтернет-магазин може відмовити у прийомі таких товарів. Продавець: ФОП Лавров Юрій Юрійович м. Харків Телефон: відділення №21 (0935542362) Email: vdomvse.vse@gmail.com

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.